Als er iets kapot is in huis of je hebt een storing, dan lossen we dat zo snel mogelijk voor je op. Dat gaat extra snel als je meteen bij de juiste persoon aanklopt voor reparatie. 

Bij wie moet je zijn?

Je woont in een splinternieuwe woning. In de eerste maanden geldt er nog een soort garantieperiode voor ons als woningcorporatie. De bouwer, Stam + De Koning dus, zorgt dan voor de reparaties. We noemen dit de ‘onderhoudstermijn’. Dus: tijdens de onderhoudstermijn zorgt Stam + De Koning, daarna Woonbedrijf.

In deze tabel zie je bij wie jij je reparatie aan kunt vragen:

Jouw blok:Ga naar Stam + De Koning tot en met:Ga naar Woonbedrijf vanaf:
Blok 2, 3, 4 of 630 april 20171 mei 2017
Blok 1, 5 of 726 mei 201727 mei 2017

Reparatie aanvragen bij Stam + De Koning

Tijdens de onderhoudstermijn vraag je je reparatie aan bij Stam + De Koning. Je kiest zelf hoe:

Stuur een e-mail: service@van-asperdt.nl
Bel: 040-2118830 (24 uur bereikbaar)
Online: www.volgjewoning.nl
Kom langs: Coffee & Tools in 6.0.1.
Stuur een postduif: Afdeling service, Antwoordnummer 13015, 5600 VE Eindhoven

Reparatie aanvragen bij Woonbedrijf

Vraag online je reparatie aan.
Of bel ons via 040-243 43 43 (bij spoed 24 uur per dag bereikbaar).

Einde van de onderhoudstermijn

Als de onderhoudstermijn bijna voorbij is, vraagt Stam + De Koning aan je of er nog reparaties zijn. Deze reparaties zal Stam + De Koning dan voor je uitvoeren. Nadat alle reparaties zijn afgerond, vraagt Stam + De Koning je te tekenen voor akkoord. Dit is het einde van de onderhoudstermijn.

Vanaf dat moment kun je bij ons terecht als er iets gerepareerd moet worden.